När livet är som bäst.

Kattas fest blev verkligen JÄTTE lyckad. Det var länge sen jag hade så rolig.
Jag och Schyler är nu kompisar igen, oerhört skönt. Så jävla jobbigt att gå runt och vara arga på varann hela tiden.
Visst Schyler gjorde verkligen en skit takig sak men man måste ibland förlåta och låta livet gå vidare.
Den tiden jag och Schyler har haft sen vi blev vänner är något man inte kan glömma och jag hoppas att vi kan få det så bra igen.

Idag var det inte alls roligt att gå upp ur sängen fast klockan var 11. När jag var på mina småbarns träning hade jag med mig jordbubbar som jag köppte igår.
Men tre av jordbubbarna var ruttna och då tog Schyler en av dem, smakde på den och sa den här smakar ju möggel och sen tar hon en tugga till. Och inte nog med det, hon upp hela jordbubben. Hon är bra äcklig ibland! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0