AJ, AJ STEFFI

Som alla vet är jag ingen direkt bloggerska. Jag vill så gärna kunna blogga varje dag men jag vet inte vad jag ska blogga om. Dvs, mitt liv är inte roligt och det känns meningslöst att berätta hur min dag har varit varje dag eftersom det alltid händer detsamma.

Iaf jag ska nu ta mig i kragen och göra ett nytt försök med bloggen. Idah, du kanske vill hjälpa till? :) 
Skulle faktiskt behövas.

Jag kan ju börja med att berätta vad jag hade för mig i helgen..
I fredags kom min släkt på besök för att fira min syster som fyllde 14år i lördags. Lilltjejen som blir allt större.
Markus tittade också förbi för att titta på let´s dance med mig och Alex. Markus tittade inte bara på let´s dance han dränkte nämligen min glass också med Chokladsås. Ni skulle ha sett banenerna i glassen dem var helt bruna och slibbiga.. Inte nog med det tvingade Markus mig också att äta den stackars dränkta banan.

Resten av helgen tog jag det bara lugnt.



Kusin Emanuel, Jonas, faster Anna Maria och farbror Danne som bor i Vilhelmina som jag ska upp och hälsa på nästa fredag. 




Looove Steffi ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte du på fest i lördags? :o

2009-03-24 @ 10:24:33
Postat av: steffi

jo, jag var på fest i lördags:)

2009-03-30 @ 15:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0