Torsdag !

Torsdag idag & snart helg. Lovely ! Helgen kommer jag somsagt tillbringa i göteborg med roham, tyvärr blir det ingen let´s dance fredags-mys-med-steff-som-det-alltid-är-på-fredagarna men men "/. i gonna miss you baby ! . Inatt sov jag inte alls bra, jag låg typ mest & väntade på att jag skulle spy & det måste förklara allt hur jag mådde men somtur som kom det aldrig upp.. När jag väl somnade så sov jag gott & vaknade upp med ont i halsen & täppt i näsan, snart blir jag väl sjuk också.

Hade servering idag, jag & evelinne hade ett bord som hade jobbar på operakällan otroligt roligt :) ! & annars gick allt otroligt bra & allt var trevligt som det brukar ute i serveringen !. åhhh vet ni vad jag gjorde idag ?! . Vi skulle välja en kaffe sort vi skulle göra idag för att lära oss maskinen & jag valde latt ovanligt va?! nee, men ändå. Sen frågade jag efter laktosmjölk eftersom dom inte har det nere i den restaurangen fick jag gå upp & hämta den & så tänkte jag eftersom inte mjölken blev skum så tar jag 1 matsked vanlig mjölk och lägger i glaset ehm aaaa jo för det var ju så jävla puckat av mig, fy fan vad det började krampa i magen sen & gud vad illa jag mådde . ! att jag är så jävla klumpig av mig asså ! Nej nu ska jag be någon snäll ladda ner lite musik åt mig (A) ! see yah babe´s <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman!!! När man är allergisk måste man vara EXTRA försiktigt med allt...

btw, jag tror att jag också är laktos, du vet att jag har mycket ont i magen?! Så imorse åt jag inge smör på brödet och inge mjölk i te´t, och vet du vad? jag har inte haft ont i magen på hela dagen :):)

2009-01-29 @ 19:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0