Tisdag !

God eftermiddag haha eller ska jag säga kväll kankse :P .. För det första vill jag bara berätta att jag HATAR det här vädret, slask,snö,regn,kyla&halt NEJ tack, ge mig sommar nu !! & för det andra så var idrottslektionen otroligt jävla onödig min skola suger verkligen när det gäller idrott & närvaro. Idag var det somsagt skol Dm i innebandy när vi hade idrott & då var vi såklart tvugna & sitta & titta på när vårt dåliga äckliga skol lag förlorade & skämde ut sig själv, HAHA .. Dom mötte whalter innebandy gymnasium så vad hade man inte förväntat sig liksom .. sen hade jag lunch så jag & sofie drog till donken ett STORT misslyckande , åååååååååååångest !! .. Den 28e har jag samhälls prov , önska mig lycka till hehe ! annars har dagen inte varit så speciell faktiskt utan mest bara tråkig & slapp..Nu ska jag plugga ölkundskap innan roham mördar mig ! så vi hörs väl senare lovers..


Kommentarer
Postat av: roham

är så stolt över dig sötis

2009-01-20 @ 21:05:25
Postat av: sthlmBEAT [E L I D A]

vädret är verkligen hemskt! det är skiiiiithalt!

2009-01-20 @ 21:10:48
URL: http://sthlmbeat.blogg.se/
Postat av: Kim

Ölkunskap? haha...är det sånt du får lära dig i skolan =)



Puss...hör om du inte kan få lära dig lite om rödvin och se om ni har nån provning, så syrran har nån nytta av dig =)

2009-01-21 @ 08:48:39
URL: http://kimfunderar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0