Stefanie är bara lite äcklig !

Stefanie är bara lite äcklig när hon spry sådär hehe ! , jadu steff skulle ju inte förvåna mig om jag får det men men vi är ju som "tvillingar" så hehe why not liksom då kan vi dela det också.

Dagen idag, hmm jätte kul att gå upp 06:00 precis vad jag verkligen älskar & när en gosig hund ligger kvar & sover.  sen kommer vi till en trevlig bagerilektion med johan & napolion bakelser hehe, i just like that ! så jävla klockrent hehe .. Naturkundskapen sög & det var kallt ute men det fattade inte den tröga läraren som tydligen är efterbliven eller något.. & provet i samhälle omg det ska vi inte ens prata om, hej det var svårt . blir nöjd om jag får g över huvetaget liksom haha ! Vi hade ingen svenska idag så aa det var jätte skönt. När jag kom hem kollade jag som vanligt på one tree hill & snart bär det av för träning & igen UTAN steff fy skäms älskling ! ..


Kommentarer
Postat av: Kim

Lilla Tiiindra! =)



Jadu, fjortisar som spelar hög musik på kvällen ska ha stryk, som tur va slutade precis!Innan jag ringde störnings jouren =)



Om ni vill kan jag fixa en snyggare bakgrund på sidan till er?Andra färger på allt... ;)



Pöss

2009-01-29 @ 09:55:12
URL: http://kimfunderar.blogg.se/
Postat av: steffi

Gärna kim :D

2009-01-29 @ 18:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0