Rubriker suger !

omg markus, snacka om fint öga ! nu vill jag verkligen byta ögonfräg. Men jag har faktiskt rätt coola ögon. För dom ändrar faktiskt färg beroende på vilken årstid det är & just nu har jag grön,gul,brun,blåa ögon as ballt ! Jag är lite annorlunda så liksom hallå vad hade ni förväntat er .
 
Markus blondinbella kmr ju inte ligga 1a så länge till eftersom vi är så sjukt cooola & alla bara ääääääälskar oss hehe eller var säger du ?

Träningen gick kanon bra steffie, du missade något JÄTTE jobbigt hehe. ! Men bra blir det asså.. Men har så stel rygg nu, vettefan vad jag har gjort men har sjukt ont asså hoppas det går över snart. Nej nu ska jag ta min fruktsallad som jag sa börjat mitt nyttiga liv & chilla vid datan & bara njuuuuuta av när roham & marcus pluggar;D .. se yah !


Photoshopad bildDen här färgen som markus gjorde
                       eller
den här, min riktiga ?

vad tycker ni ? !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit va snyggt öga !

2009-01-28 @ 22:50:17
Postat av: roham

dina ögon e fina som dem är<3

2009-01-29 @ 17:56:30
Postat av: steffi

Du är alltid fin hjärtat!

2009-01-29 @ 18:45:08
Postat av: Anonym

Vem har gjort den där bilden ? :O

2009-01-29 @ 23:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0