Markus som skriver!


Nu är jag inte längre oskuld ! mitt första blogg inlägg någonsin !

Ja nu sitter jag här på Stefanie och Idahs blogg. Den uppdateras ju inte så värst snabbt så därför får man väll fixa det själv!
Så Blondinbella, Move your fat ass och ge plats åt mig! Snart så kommer varenda människa in på denna blogg och se att det är jag som skriver
Idah åkte på träning för en halvtimme sedan och Steffi ligger väll hemma och sover, den sjuklingen.
 Själv så sitter jag i sängen och pluggar  Naturkunskap.. Prov imorgon "blää". Men men, va gör man inte för bra betyg ^^ !
 Var hos en sjukgymnast igår, snacka om att vara dyr.. 600 kronor för att få en bunt papper på olika övningar jag skall göra.. Så snart börjar ja träna fotboll igen ! Vet att alla har saknat mig såå mycket !
När jag pratade med Idah så satt jag i photoshop och höll på med bilder och Idah bad mig att göra om hennes bild på ett av hennes ögon till blått . Haha jo resultatet kan vi ju snacka om.. det vart ju inte så jätte bra. men men jag försökte iallafall!

Photoshopad bild  Ledsen Idah! Den blev inte så jätte fin, eller bilden e ju fin ! Är ju på dig men det jag gjorde vart ju misslyckat..


Hoppas ni två bloggnissar inte blir arga för att jag "råka" skriva ett inlägg.
Ha det bra!  Markus


Kommentarer
Postat av: Louise

Haha Markus xD För att jag "råka" skriva ett inlägg, som om du inte var fullt medveten om det? ;)

Och ja, Blondinbella får verkligen passa sig om ett sånt här proffs börjar skriva inlägg :O ;)

2009-01-29 @ 23:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0