Måndag !

 HOLA que tal  seniorita ?!  steffie min lilla älskling, du verkar ha haft en ganska nice dag ändå :), hehe men ovanligt att du fick springa till bussen det händer väl ändå aldrig ^^ ..

jag själv var tvungen att gå upp 06:00 gaah skoja aldrig om att jag var trött, måste nog ha helg igen snart asså det här funkar inte längre ;) ! Inte nog med att jag var en trött idah som gick till bussen imorse så var buss helvetet inställt !! åhh hatar sl så otroligt mycket, så aa ni alla vet hur det slutar.. En trött idah kommer till skolan 07:55 inser att hon kankse hinner i tid om hon skyndar sig så aa hon tänker orkar inte få frånvaro bara sådär när jag ändå är i skolan, så aa sätter på mig legginsen,skjortan&kjolen samtdigt som jag springer ner till serverings hallen hehe helt kaos, men aa annars har dagen varit bra, har faktiskt varit ute & gått med mamma 1 km tro det eller ej, så nu sitter jag med ett stort glas varm OBOY hehe så ovanligt elr hur steffie (a) . Nej nu ska jag busa lite med min älsklings mamma ! ,

Vi ses ikväll min ängel, saknar dig fan hehe :) <3 HAFFHAFF !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0