Måndag !

Otroligt dålig uppdatering från både mig & steffie peffie, men det är faktiskt så att vi har hägt tillsammans hela helgen & haft så otroligt trevligt tillsammans så vi har inte suttit vid datan eller så, men nu blir det skärpning med det ! I fredags hade vi som sagt våran tradetionellan let´s dance kväll & som alla vet gör vi egna danser av det vi ser & nästa år ska vi vara med haha & i lördags var vi på eriksdals badet tro de eller ej, hehe fy fan vad tråkigt det är där asså.. Äckliga jävla turkar som skvätte vatten på oss innan vi ens doppat oss själva, så jävla omoget asså !.

Idag händer det inte alls så speciellt mycket, ska väl bara ta & plugga lite mer samhälle som jag typ inte fattar ett skit om & sedan vid 20:30 ska jag träffa piff vi ska ta & springa innan styrketräningen med tess oj så duktiga vi är asså. ! Nej nu har jag inte tid med det hära något mer, måste iaf försöka plugga har typ sjukt mycket just nu !

Veckans mål :
*sluta äta onyttiga saker
* få vg på samhälls provet *good luck idah*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0