Lördag !

God morgon allt folk !
Jag har redan varit ute & gått tillocmed hehe aa, vi var ute med sötingen nico asså hehe ;D. Förkylningen är ett helvete kan ju fan kanppast andas med det här ska nog gå bra, får se hur jag mår imorgon liksom :).. Idag ska jag ut & utforska göteborg shopping sida & se vad dom erbjuder , om det finns något att ha liksom .. så aa en först måste jag ta mig till ett apotek innan jag dööör ! nej nu ska jag fixa mig annars dampar roham (a). Don´t miss me, kommer hem imoron älsklingar ^^..

som alla vet så har jag & steffie alltid våra let´s dance kväll å fredagar men inte igår :(, så vem åkte du älskling ? Saknar dig min lilla skit unge <3<3!

Kommentarer
Postat av: roham

haha vadå annars dampar roham? du e för söt, skulle aldrig dampa på dig baby <3

2009-02-01 @ 14:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0