Jag är inte död, jag lovar!

Förlåt idah o co. att jag inte vart lika duktig som du och skrivit varje dag. Vet igentligen inte vad som har kommit imellan.
Men iaf, i´m back in the game!

Jag måste bara nämna gårdagens träning, vad var det som hände? SUPER BRA!

Igår vid lunch tid fick jag en idé, varför inte skaffa sig en kort frisyr? Nu när jag ändå har klippt av halva håret kan man lika gärna klippa av andra hälften också.
10 minuter senare ringde jag Idah och självklart tyckte hon min lilla idé var kanon.



Någon variant av de här frisyrerna hade jag tänkt mig dock inte lugg.





Kommentarer
Postat av: ina

söööt

2009-01-29 @ 17:07:55
URL: http://tessax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0