Göteborg !

Fredag änligen & nu sitter jag på ett kallt tåg & döör ! så jävla tråkigt asså men men så ere & kallt för den delen också. Mår inte så speciellt mycket bättre idag men det är väl något man får ta ! Efter skolan åkte jag till stan & köpte en kräm till anstiktet & sedan mötte jag pappa & hämtade min väska & sedan steffie & åt burger king. Det blev lilla menyn & nu är jag mätt som en häst men men ;P..Alla i min omkräts är så söta, alla är så rädda att jag ska ta fel tåg & typ åka till kina eller något hehe så steffie följde tom med mig in  på tåget till min plats, har fönster & bord plats as nice, breve mig nu sitter 1 mamma med sina 2 barn (:. Nej nu ska jag underhålla mig med något annat så hörs vi senare ;D

Pappa: steffie är väl med dig nu?
Idah: ja det är hon, är du rädd för att jag ska gå vilse & inte hitta eller?
pappa: ja det är precis det jag menar
HAHAH xD så klockren pappa asså ^^

Massa kramar en förkyld & trött idah xD

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Vad ska du göra där borta grannen?? :D Slapp jag stenarna mot fönstret i veckan eller var det bara jag som SOV så jäkla skönt å inte hörde? ;)

Puss

2009-01-31 @ 03:46:21
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0