Du och jag Idah!

Först vill jag bara tacka dig Idah för vår lilla söta helg som var lite op men som slutade som en dröm!
Jag fattar inte Idah, jag gick upp klockan åtta men ändå var jag trött. Känns inte som det nyss har vart helg. Sprang till bussen gjorde jag också. Jag har precis haft Geografi i en och en halv timma, boooring! Ska snart ha Spanska.
Känns inte som vi har setts på jätte länge fast jag har tillbringat hela min helg med dig. Ser fram i mot att träffa dig på träningen i kväll, då vi ska köra järnet älskling.

Igår bestämde jag och Idah att det blir Spaninen 2 vckor för oss i sommar 17juli typ och frammåt.
Fyfabian vad det kommer bli najs, Idah och jag i hennes föräldras kompisars lägenhet... Det kan inte bara bli mer än lyckat Idah!



Kommentarer
Postat av: jossan

herregud! ni två ensamma i spanien, hur ska det gå? ;)

2009-01-20 @ 17:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0