Skola idag..!

Jag kan inte sova och mår inge bra.. Men det är ju skola om 8 timmar så kanske borde sova snart.. ! Lite huvudvärk och sånt går över under natten!
ja några timmar utan sömn har ju inte skadat någon så ja har letat efter en musikspelare som man kan använda på bloggar och kolla va ja hittade, en Ipod !
Den  här bloggen har varit ganska tyst på sistonde så ja fixade lite musik ( Dock inte världens bästa musik) men alltid något, bara att ge förslag på låtar så fixas det! ^^
Aja ska försöka sova nu så GODNATT!


Markus ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

Haha Markus, vad är det här för skitsnack? :O "bara att ge förslag på låtar så fixas det! ^^"..Yeah right..jag kommer med minst 15 olika låtar och du väljer EN av dom..Så jag varnar er, lita inte på honom :O ;)

Förresten MarCus..min blogg är redan så populär så jag behöver inte skjunka så lågt och göra reklam på andras bloggar ;)

God natt, hoppas huvudvärken försvinner ^^

2009-02-09 @ 01:30:49
Postat av: Louise

Sheri-Hit and Run

Janet- Let go

Kelly Clarkson- my life would suck without you

James Morrison-Broken Strings

Beyonce-Halo

The Script- The man who can't be moved

Leona Lewis-Run

2009-02-09 @ 22:27:22
Postat av: steffi

fint du har gjort kurre:)

2009-02-10 @ 13:02:49
Postat av: Markus

Murre Murre murre murre murre murre <3

2009-02-11 @ 18:45:09
Postat av: Louise

Det är inte jag som har gett låtförslagen, är väl nån fegis som inte vågar skriva sitt egna namn xD

2009-02-14 @ 00:53:36
Postat av: Louise

den där fegisen har bättre musik smak än du har

2009-02-14 @ 19:52:06
Postat av: Louise

Men orka använda mitt namn, fegiis!! säkert du som är "C" också?

2009-02-15 @ 15:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0