Markus & Stefanie´s kväll!

Fredagkväll

ja igår kväll skulle jag steffi & idah haft en let´s dance kväll men icke! eller det blev ju en kan man säga, jag och steffi fick ju ha den ensamma utan Idah för att hon fick förhinder!  Men endå vi hade det mycket skojjigt , skrattade åt alla och påpekade allt som var konstigt ! ^^  " levande MUMSMUMSEN" !  Hasse åkte ut.. "buhu" Jag hade hoppats på "Fruktkorgen" Kitty .  vem vare som sa att jag  inte vågade komma ?^^
Inte nog med att vi kollade på tv så hittade vi på smeknamn till varandra ! kurre - Markus Purre - Idah & Murre - Steffi !
Ikväll så är det Melodifestivalen klockan 20:00 deltävling 1 i Göteborg!  Vem/vilka tror ni vinner ?
hoppas ni får det kul kväll!
Markus ♥


Kommentarer
Postat av: "bönan"

gå loss på steffi, markus! ;)

2009-02-07 @ 22:33:29
Postat av: Anonym

vem?

2009-02-08 @ 00:02:32
Postat av: Louise

Bra smeknamn ;)

2009-02-09 @ 01:31:37
Postat av: Markus

Vem fan använder mitt namn ?!

2009-02-11 @ 18:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0