Markus!

Idag så hade vi idrottsdag med skolan och jag hade valt att klättra ^^  Denna dag var ju lite skumm eftersom vi började klockan 15:00 ute i sickla, där var dagen förstörd!
 Iallafall , jag kom lite försent men inte så himla mycket fick skylla på bussen!  Ja kan säga att det var roligt att klättra men jobbigt efter ett tag, man fick kramp i fingrarna.. !  skönt också att jag inte fick ont i knät så det var bra.
Jag utnämnde mig själv till den nya spiderman eftersom jag var så himla duktigt ^^ ja fick ju applåder (A)

Ja nu sitter jag och kollar på tv i den mjuka soffan, sköönt ! Funderar på att plugga spanska till imorgon men ja tror ja skippar det och går till gymmet istället!
Steffi och Idah är väll ute och springer, kan inte fatta att dom gör det.. inte nog med att det är - 20 grader, dom har  träning sen också.. Tokstollar<3
Ja ikväll ska ja väll kolla på tv äta semla ^^
ha det bra med er !

Markus <3

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha idah visst, korta är bäst :D

2009-02-04 @ 21:59:48
URL: http://absolutjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0