Idah Montán <3

Idah, du fattar inte hur mycket du betyder för mig. Du har hjälpt mig genom allt med min mamma och allt runtomkring och jag är så jävla tacksam för det. & du vet att jag alltid finns här för dig, vad som än händer. Och när som helst. Du är den som betyder mest för mig, du är min IDOL! Du är så fuck off stark och jag är så jävla avundsjuk på dig som kan stå emot det mesta. Du är som min storasyster och samtidigt min bästa vän. Jag vill aldrig släppa taget om dig. Och dör du, så ska jag leva FÖR dig. Alla säger att hoppar du, hoppar jag. Men istället ska jag leva FÖR dig och alltid prata med dig som om du fortfarande vore här.
Det är du & jag genom allt, visst ? Du & jag ska hålla ihop, genom tuffa & lätta tider. För utan dig känner jag mig inte hel. Det går inte ens att beskriva hur mycket du betyder för mig, det är så svårt att förklara med ord!

Jag älskar dig Idah, mest av allt ! <3
Jonna <3 Idah
Lillan <3 Storan
Lillasyster <3 Storasyster

// Din lillan <3





 <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0