Hur sjukt får det bli?

Min helg har vart den sjukaste någonsin, jag skojar inte!!!
I fredags var jag en stund hos min morbror som fyllde 30 år och firade honom lite, vid tio tiden när jag kom hem somnade jag.. Grymt skönt!

Lördagen, OMFG (oh my fucking gud) absolut den sjukaste eveeer!
Det började med att jag ringde den lilla sötnosen Emma och frågade vad hon skulle göra, såklart slutade det för fest. I Västerhaninge, vid tolv tiden ville jag börja röra mig hemåt eller iaf mer mot Haninge, så jag ringde min bror..
Han och hans 5 kompisar var hemma hos Christian och "möös".
Efter ganska många shotar blev det definitivt mycket roligare. Det slutade med att Falun åt en knäckebröds macka som hängde på väggen och som var 16 år gammalt. jag råkade kasta en pil i någons rumpa  som började blöda, en vodka flaska som Falun kastade en pil i!! 
Det kanske inte låter såååå jätte rooolgit men jag skojar inte, det var den trevligaste kvällen på länge dock var inte dagen efter så rolig..

  
puss!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0