HAHA!

Markus nämde visst aldrig hur vi kom på våra fian smeknamn.
Det hela började när Markus mage började kurra så enormt mycket, självklart kunde jga inte låta bli att på pecka det HELA tiden.
Då huffsluff kom jag på, självklart skulle han heta Kurre, det bara ståg Kurre i hans panna.
Sen helt plötsligt slutade hans mage och då började min, å de tyckte Markus var jätte roligt.... Så det blev Murre för mig :/
Idah fick bara sitt av en slump för att inte bli utanför! haha! Purre, ganske gulligt faktiskt :)

Jag och Markus hann med väldigt mycket dem timmarna vi var.
Juuuste, måste nämna lite om natten, Haha! Jag vaknade mitt i natten och upptäckte att Markuns låg och höll i min handled, han är ju för knasig den grabben!

 IDAH DU MISSADE YTTLIGARE EN LET`S DANCE FREDAG MEN DET VAR INTE BARA LAT´S DANCE DU MISSADE UTAN HA SKIT ROLIGT MED MIG OCH KURRE HAHA,
FYY, SKÄRPNING TILL NÄSTA VECKA
TACK!

Kommentarer
Postat av: C

hahah sov ni med varandra?händer det nåt då?

2009-02-07 @ 19:40:25
Postat av: steffi

Haha vi hade korven i mellen oss.

det blir roligare om folk använder sina egna namn :)

2009-02-07 @ 23:34:14
Postat av: idah

skriv med era namn

2009-02-10 @ 14:07:41
URL: http://haffhaff.blogg.se/
Postat av: Markus

yees, vi hade korven och den var typ ca: 1 meter lång! så nu vet ni ..

2009-02-11 @ 18:48:40
Postat av: C

aha okej :P

2009-02-14 @ 01:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0