FREDAG!

Just nu är jag med Alexandra, vi har inte setts sen typ nyår, just nu är jag hemma hos henne men snart kommer pappa och hämtar oss.
Alex ska tillbringa kvällen och natten med mig, Jippi!!

Imorgon är det fredag igen, underbart!
Min fredag kommer beså av skola fram till elva sen ska jag till frissan och kapa av allt mitt hår :/ Jag hoppas på att det blir bra, från att ha hår till svanken till att klippa till axeln är en stor förändring. Hoppas dock att det kommer bli bra..

Klockan fem har jag träning och så kommer jag få träffa Idah, men det jag lngtar mest till är vår omtalade Let´s dance fredag och inte nog med det ska Markus komma också, om han nu vågar de!

puss!! ♥


Kommentarer
Postat av: caroline

hej gumman! va fin blogg du har saknar dig kan vi inte ses snart? puss o kram.



vi kan ta en fika i stan på alberts om du har tid nästa vecka ring mig har nytt nummer 0739620518 puss miss you.

2009-02-05 @ 19:23:39
URL: http://carolinestein.blogg.se/
Postat av: Anonym

Laila Bagge xD

2009-02-05 @ 19:39:53
Postat av: steff

haha jag såg att det blev två meningar med just nu, just nu:P



åh hej carolin, ja verkligen det måste vi. nästa vecka blir nog tajt men kanske på lovet? v9? :)

2009-02-05 @ 20:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0