En helg att minnas

Ytterligare än person som ska blogga på denna blogg nu då! Nej då, jag ska inte skriva så mycket här, ska fatta mig kort.
Jag vill bara säga att jag är sjukt glad över att du kom hit till världens mest tråkiga stad (Göteborg), idah. När jag skulle möta upp dig var jag så himla uppjagad för jag vill bara få träffa dig direkt, orkade inte vänta på att tåget skulle stanna och att alla skulle kliva av och bla bla bla .. gick så seeegt. Men så träffades vi, och åååh kramen kan jag bara inte berskriva med ord! Sjukt underbart var det iaf. Men sen finns det ju alltid något negativt i det positiva. Att säga hej då till dig var nog inte det lättaste jag har varit med om. Jag saknade dig redan efter att du hade släppt min hand och klivit på tåget. Men men, såna hårda tider får man väl ta liksom. Jag hade det iaf en helt underbar helg med dig idah, tack ännu en gång för att du kom!

Jag älskar dig <3
// Roham


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0